Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0

Salgsbetingelser

1. Ordinære bestillingsfrister

Bestillingsfrist for ordinær levering er klokken 12:00 på leveringsdagen mandag-fredag. Lørdag må bestillingen være inne innen klokken 11:00 for at vi skal kunne garantere levering. Vær obs på at vi kan stoppe ordremottaket ved stor pågang. Det kan også være egne bestillingsfrister i forbindelse med for eksempel jul, morsdag, valentine og påske. Dette vil være opplyst om på forsiden av nettbutikken.

For å garantere levering til begravelse må bestillingen være lagt inn innen kl. 12.00 dagen før begravelsen.

Levering til bestemte tidspunkt på dagen kan kun garanteres til bisettelser/begravelser. Ved leveringer til firmaadresse blir din blomsterhilsen levert innenfor alminnelig åpningstid (unntak hvis man har bestilt tidspunkt/ekspress levering). Skal bestillingen leveres dagtid, er bestillingsfristen klokken 10:00.

Hvis du har angitt i bestillingen at du ønsker levering innen et klokkeslett eller utenfor vår ordinære levering vil ekstra fraktkostnader påkomme. Bestillingsfrist for levering til spesifikke klokkeslett er klokken 15:00 dagen før levering.

Lørdager har vi bare en utkjøring, man kan ikke bestille utkjøring til spesifikke klokkeslett. 

Søndag og hellige dager leverer vi ikke blomster. 


2. Blomstermeny

Tilgangen på blomster vi får tak i vil variere. VIi kan dermed ikke garantere at produktene vil være identiske med bildene.

3. Levering

Blomstene blir levert av bud. Vi samarbeider med Bring, og de leverer blomster både til privatpersoner, bedrifter og begravelse. 

I forkant av leveringen vil mottaker få en SMS fra Bring. I denne SMS'en følger det med en link som mottaker kan trykke inn på for å kommunisere med budet. Dersom man f.eks. er på butikken kan man skrive til budet at man er på butikken og at de evt. kan sette blomsten ved døra. Vi ringer ikke i forkant av leveringen. 

Se "Viktig informasjon om levering" for mer informasjon. 

4. Levering til hotell, sykehus og lignende

Ved 3.parts levering hvor man ikke får levere direkte til mottaker, garanterer vi kun levering til resepsjon/mottak. Personalet er da ansvarlig for å levere blomstene videre til mottaker. Vi anbefaler at bestiller gjør seg kjent med om avdeling/hotell/bedrift tar i mot blomster, vi har foreløpig ingen oversikt over dette pga korona. Videre vil vi gjøre våre kunder oppmerksom på at det ikke er mulig med levering av blomster til pasienter på intensivavdeling på UNN Tromsø!

En annen ting vi anbefaler deg som bestiller å gjøre seg kjent med er om mottaker har allergi. Vi er beviste på at noen kan reagere på blomster, men vi vet ikke om det gjelder personen du bestiller til. Til sykehuset anbefaler vi å bestille dekorasjoner, fordi det er enklere for mottaker å sette fram en dekorasjon enn å regne med at avdelingen har vaser.

Vi oppfordrer avsender til å kontakte avdelingen som mottaker ligger på, for å undersøke om de tar imot blomster og evt. allergi. 

5. Priser/betaling

Alle våre priser er oppgitt i norske kroner inklusive merverdiavgift. I tillegg til blomsterprisene kommer frakt fra kr 150,- (ved ordinær levering).
Ved "Hente selv" bestilling påløper ingen omkostninger.

6. Reklamasjon/angrefrist

Skulle du ha noe å utsette på kvaliteten på blomstene som leveres, må eventuell reklamasjon sendes til oss innen 5 dager fra leveringstidspunkt. For å kunne gi oss en gyldig reklamasjon må man sende en mail med bilder av de dårlige blomstene til post@kvaloyrosa.no, slik at vi kan videresende disse til vår leverandør. Deretter må man komme innom butikken med de stygge blomstene, slik at vi kan bytte ut de dårlige blomstene. 

Blomster og planter regnes som ferskvare, derfor gjelder ikke lov om angrefrist. Ved reklamasjon gjelder kjøpsloven og vår egen kjøpsgaranti.